20 Mart 2013 Çarşamba

BEBEK DEFTERİMİZ

Leylek yola çıktı...2 haftaya kadar evimize ulaşmasını bekliyoruz.İnşallah yolu kaybetmezler malum son ayımızda ufak ! bir adres değişikliği yaptık biz bir de =)


Bu son ay ne kadar zormuş da bizim haberimiz yokmuş meğer.Beni resmen kandırdılar...Son aylar çok hızlı geçer dediler ben de inandım.İlk 7 ayım lay lay lom hoplaya zıplaya geçti.8. aya girmemle zaman artık daha yavaş akmaya başladı bizim için.9. ay mı ? Zaman durma noktasında sanırım şu anda =) Hem de bunca yoğunluğumuzun arasında...Sanırım zaman durmadı bizim sabırsızlığımız arttı.Karnımda küçük bebeğim benimle uykuya dalıyor sabah benim uyanmamla uyanıyor.Zaman zaman hıçkırıyor, yeri geliyor gerinip, keyif çatıyor içerde...Onu mıncaklamak için sabırsızlanmamak mümkün mü?


Tüm bu sabırsızlıklar arasında oğlumuza bir de bebek defteri yaptım.Onun ilklerini not edip ileride ona vereceğim bir defter...Bir kaç denemeden sonra bu haline karar verip tamamladım.Umarım siz de beğenirsiniz...


Yapılışına gelince öncelikle sert kapaklı sıradan bir defter aldım ve onu mavi fon kartonu ile bir güzel kapladım.Sonra da beyaz kurdeleden şeritler yapıştırdım.Şeritlerden ince olanını uzun bırakıp defteri kapatmak için kurdele yaptım.En sonunda da çok önceden aldığım bir iki sticker ile süsleyip defterimizi tamamladım...Eeee bu halimle artık bu kadar =)

12 yorum:

  1. Çok beğendim, ellerine sağlık, leyleğe bayıldım :)
    Çok güzel bir hatıra bebeğe bu, çok anlamlı...
    Hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah güzel kuzuyu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, inşallah içini güzel hatıralarla doldururuz =)

      Sil
  2. BA-YIL-DIM.....üSTÜNDEKİ STİCKERLAR BANA Bİ YERDEN TANIDIK GELDİ ;) ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK GÜL :)) LEYLEKLER DOĞRU ADRESİ BULMAKTA ZORLANMAYACAKLAR BENCE HİÇ KORKMA :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdiğim bir arkadaşımla Bağdat Caddesi'nde keyif turları atarken tesadüfen bulmuştuk bu stickerları =)

      Sil
  3. Böyle marifetli bir annesi olduğu için,bebiş çokk şanslı.
    Ellerine emeklerine sağlık canım,Büyüyünce okuyacağı harika bir anı defteri olmuş.
    Son aylar beklemenin heyecanıyla ve iyice ağırlaşmanın yorgunluğuyla zaman biraz zor geçiyor.Ama kucağına alınca o huzur ve mutlulukla ve meleğinin misler gibi kokusuyla her şey unutuluyor:)
    Müjdeli güzel haberlerini bekliyoruz canım:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım...Dediğin gibi heyecandan çok yavaş geçiyor zaman =)

      Sil
  4. elinize sağlık,harika olmuş,masal tadında:)bebeğinizi sağlık,huzur,mutlulukla kucağınıza alın inşallah.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim...İnşallah tek duamız şu anda bizim de bebişimizi sağlıklı bir şekilde kucağımıza almak...

      Sil
  5. defter cok cici olmus canim. Rabbim saglikli bir evlat nasip etsin ins.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için çok çok teşekkür ediyorum =)

      Sil