31 Aralık 2012 Pazartesi

OYUNCAK TOP YAPIMI

Babasından oğluşa sevimli mi sevimli el yapımı bir oyuncak top =) Sevgili eşim nam-ı diğer kirpi oğluş için kırmızı-beyaz keçeleri kullanarak el emeği mini bir oyuncak top yaptı.


Annesini bu kadar tekmelemeye bayıldığına göre topu da sever diye düşündük ve babası hemen işe koyuldu.Kaç aylıkken bu topu algılayıp elle tutabilir hale gelir bilinmez ama onun için bişeyler yapabilmek şimdiden en büyük hobimiz oldu.Yapmak isteyenler için aşamaları ile nasıl yapıldığı işte burada kirpinin bloğunda...Ben bayıldım bu minik topa umarım sizlerde beğenirsiniz...

10 yorum:

  1. Sevgili M1M Hanımcığım;

    Eşiniz kirpi de oğluşunuz damı kirpi? Kirpi oğluş diye bir tabir kullanmışsınız yazınızda... Güle güle oynasın artık oğluş :)

    İmza: Asabi Kirpi

    YanıtlaSil
  2. Oğluş kirpi mi bilinmez kirpi, oğluşu için yaptı demek istedim =)Teşekkür ederim inşallah güzel günlerde güle güle oynar....

    YanıtlaSil
  3. İkinizide tebrik ediyorum harika bir top olmuş(bunları dikmenin hiç kolay olmadığını biliyorum)oğlunuz güle güle kullansın,ellerinize sağlık.
    Mutlu yıllar.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederiz Mehtap Abla, gerçekten dikmek ne kadar zor oluyormuş ben de eşim dikerken şahit oldum parmakları biraz ağrıdı sanırım =) Sana da mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  5. Eşinize de yazdım, ellerine sağlık.Daha gelmeden, insanı nelere heveslendirip, neler yaptırıyorlar değil mi? :)

    YanıtlaSil
  6. Evet aynen öyle gelince neler yaptıracak bakalım =)

    YanıtlaSil
  7. çok hoş canım.
    mutluluğunuzun daim olacağı nice senelere:)

    YanıtlaSil
  8. eşine sonsuz tebrikler!görüntüye bakılırsa oldukça başarılı kendisi :)
    bu topla oynadığı günün resmini paylaş lütfen
    merakla takip ediyor olacağım
    sevgilr

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler =) İnşallah o günler gelir de bana da bir tek fotoğrafını paylaşması kalır...

    YanıtlaSil