27 Aralık 2011 Salı

RENKLİ BİBERLİ YUMURTA

Yumurtayı değişik şekillerde pişirmeyi seviyorum.Sade de pişirmenin yanı sıra yağda yumurta yapacağım zaman genellikle bir şeyler karıştırırım içine.Bu bazen peynir bazen biber bazen de yeşil soğan olur.Kısacası yakıştırdığım her şekilde pişiririm yumurtayı.


Kahvaltıda olmazsa olmazım mutlaka sıcak bir şeyler yemek olunca bu pazar kahvaltısında renkli biberlerle yağda yumurta yaptım.Kahvaltıda sıcak bir şeyler yemediğimde kahvaltı keyfi yapmışım gibi hissetmiyorum :) Değişiklik sevenlere...


Malzemeler:
  • 4 adet yumurta
  • 1 adet küçük kırmızı dolmalık biber
  • 1 adet küçük sarı dolmalık biber
  • 1 adet kabartma tozu
  • 2 yemek kaşığı yağ
  • Dereotu
  • Tuz
Yapılışı: Renkli biberleri ince uzun doğradım ve yağda tavada biraz kavurdum.4 yumurtaya tuz ve 1 adet kabartma tozu ekleyerek iyice çırptım, karışıma ince ince doğradığım az miktarda dereotunu ekledim ve yağda kavurduğum biberlerin üzerine dökerek karıştırmadan pişirdim.Afiyet olsun...

2 yorum:

  1. Hmmm izinde olmak yaramış mı ne :)) Gayet renkli bir görünümü var ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  2. Sağol canım.birkaç güne yeni tarif geliyor :)

    YanıtlaSil