5 Aralık 2011 Pazartesi

YILBAŞI KAPI ÇELENGİ

Yeni bir yıla girmeye sayılı günler kaldı.Uzun bir süredir beklettiğim kapı çelengi yapımını hızlandırdım ve yeni yıla girmeden yılbaşı konseptine uygun güzel bir çelenk hazırlayıp kapımıza astım hemen.Sanırım meslek alışkanlığı önce birkaç deneme yaptım sonra sevgili kocamın da yardımıyla ikimizin de içine en çok sineni yapmaya karar verdik. Biz çok sevdik renkli,sıcacık bir çelenk oldu.


Malzemeler:
  • Nakış halkaları
  • Kablo bağı
  • Silikon tabancası
  • Organze kurdele
  • Çeşitli süsler
Malzemelerin bir kısmını hafta sonu Eminönü'ndeki yılbaşı süsleri satan dükkanlardan aldık.Eğer bu sıralar giderseniz yılbaşından önce birçok dükkanın rengarenk süslerle dolu olduğunu göreceksiniz oradan istediğiniz birçok süsü temin edebilirsiniz.Nakış halkaları ve organze kurdeleyi büyük tuhafiyelerden,kablo bağını ise elektrikçilerden rahatlıkla bulabilirsiniz.Yapım aşamalarını aşağıda aşama aşama anlatmaya çalıştım.
 

1.İki farklı boy nakış halkasını iç içe yerleştirdim.(Nakış halkalarından temin edemezseniz nalburlardan alacağınız tel ile de aynı şeyi yapabilirsiniz).
2.Bu iki halkayı kablo bağları ile dört bir tarafından sabitledim.(Eğer bu bağlardan bulamazsanız sabitleme işlemi için tel veya kalın bir ip kullanabilirsiniz).
3.Yeşil yılbaşı süsünü halkaya sardım.


4.Sardığım yılbaşı süsünü iyice sıkılaştırıp uçlarını bağladım.
5.Kapıya asabilmek için kurdeleden askı yaptım.
6.Kardan adamını silikon tabancası ile yapıştırdım.


7.8.9. Diğer süsleri de silikon tabancası ile yapıştırdım ve çelengimi tamamladım.
Yeni yılda yeni güzellikler yaşamak ve sevdiklerimizle mutlu günler geçirmek dileğiyle...

4 yorum:

  1. Çok güzel olmuş çelenginiz, ellerinize sağlık! Ben de deneyeceğim sanırım :))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim gamze mimar bir bloggerla tanışmak ne hoş :)

    YanıtlaSil
  3. gerçekten çok hoş olmuş.. ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil